Your D2C Service House

Simple service solutions for small and medium-sized enterprises.

 

Kosten im Kundenservice reduzieren
Kundenservice Erreichbarkeit erhöhen
mitarbeiter chatten mit kunden
Kaufabbrüche reduzieren mit digitalem Service
Direct to Consumer Kundenservice

Das Smart-Service Concept

Outsourcing has never been easier!

Lack of service expertise, high personnel costs, and missing technical infrastructure are among the biggest challenges in managing customer service in the Direct to Consumer sector. At Dr. Schengber & Friends, you can leave all these worries behind and focus entirely on the core operations of your business.

Here’s how it works: Most often, specific areas generate the highest volume of customer service requests. These can include inquiries about delivery status, appointments, or order acceptance. You can now selectively outsource these areas to the service experts at DSaF and pay flexibly only for the services that have actually been provided.

Direct to Consumer Kundenservice

Das Smart-Service Konzept

Nie war Outsourcing
so einfach

Mangelndes Service-Know-How, hohe Personalkosten und fehlende technische Infrastrukturen gehören zu den größten Herausforderungen bei der Bewältigung des Kundenservice. Bei Dr. Schengber & Friends geben Sie all’ diese Sorgen aus der Hand, und können sich ganz auf den Kernbetrieb Ihres Unternehmens fokussieren.

Und so funktioniert’s: Meist sind es bestimmte Themengebiete, die das höchste Volumen im Kundenservice generieren. Hierzu zählen zum Beispiel Anfragen zum Lieferstatus, Terminierungen oder Bestellannahmen. Diese Bereiche können Sie nun gezielt an die Service-Experten von DSaF auslagern, und zahlen dabei ganz flexibel nur die Leistungen, die tatsächlich erbracht wurden.